loading...
طنز مووی | دانلود بهترین فیلم های طنز
گلوری سافت

آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم شجاعی بازدید : 237 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

الکی مثلا های طنز و خنده دار | 3

 

خدایش این شکرآباد، دقیق وضعیت ما ایرانی هارو نشون میده ها!!!
هی الکی الکی راه انداختیم تو تمام حرفامون!
یه چیزی خدا نکنه مد بشه تو ایران ....... دیگه تا خزش نکنن ول کن نیستن که!!
.
.
.
الکی مثلا من منتقد اس ام اسام ^_^
خب چیه منم ایرانیم دیگه! ^_^

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.
.
.
.
.
.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم !!!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بياين الان چند لحظه سکوت کنيم.............
بخاطر کسايي که رفتن پالتوخزدارخريدن
بخاطر کسايي که چکمه تا زيره زانوخريدن
بخاطر کسايي که چترکلاه وشال خريدن
ولي نميتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
»الکی مثلن من تابستونم!!،

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

منم دوستت دارم جوجو..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا دارم جواب دوستت دارمای عشقمو میدم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

از همه دوستانی که اومدن

پیشاپیش والنتاین و بهم تبریک گفتن

تشکر میکنم

الکی مثلا من خیلی شاخم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دیروز سوار تاکسی شده بودم یه دختره پیاده شد بدون اینکه به راننده کرایه بده سرشو انداخت پایین و رفتــ!!

راننده گفـ خانوووووم کرایه تون!!؟

دختره برگشت گفــ:الکی مثلا من پول ندارم!!!!

راننده گف:زر مفت نزن بابا میشه 700 تومن!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

تو پدر منوکشتی

.

.

.

.

.

الکی مثلا من آمیتا پاچانم;-))

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

من از تموم دنیا فقط (تو...)را میخواهم همین.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن منم عاشقم!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

وای چه قانون خوبی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا قانون محدودیت ارسال 4جوک حرصمو درنمیاره

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دلم کمی مرگ میخاهد

.

.

.

.

.

.

.

الکی مصلن من افسرده م

شما هم بگید خدا نکنه روانیییی و بیا بغلم و از این صحبتاااا..囧

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.

.
.
.
.
.

.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مصلن یکی بت زنگ زده

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

جواب من منفیه،من قصد ازدواج ندارم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا برام خواستگار اومده،من میخوام ردش کنم.شمام بگین نه این چه کاریه پسر به این

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

سلام من به تو یار قدیمی منم همون هوادار قدیمی
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.الکی یعنی من هایدم مثلا :/

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

قصه نويس،قصه بهتر بنويس.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلاً از زندگي دلگيرم!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

شب رویایی شبی ک چراغ اتاق خاموش باشه،همه جا تاریک؛چشمات شعله های بخاریو ببینه ئو با نور 2 تا گوشی ک تو شارژنو ی صفحه ی مانیتور،اگه اتاقت پنجره داره یخده هم روشنایی ماه و چراغای کوچه و خیابون،بس دیه...بگیر بخواب اون گوشیتم بزار کنار،از 4جوکم بیا بیرون،...آفریین...حالا بگیر بخواب مغز نیاز ب استراحت داره الانه دیه بامدادء،لالا لالا لالا لالا بخواب بالا،
با شماهام هستما بگیرید بخوابید،انگاری اینجا خارجه شبا بیدارن روزا خواب،..همین کارارو میکنید دیه خبری از برفو بارون نی،
الکی مثلن من شبا زود میخوابم...

 

 

 

گردآوردی : طنز مووی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت طنز مووی با هدف جمع آوری بهترین و جدیدترین مطالب طنز و سرگرمی برای شما عزیزان از تاریخ 4/بهمن/1393 شروع به کار کرده است . با آرزوی موفقیت هم برای ما و هم برای شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زیباترین و بهترین سریال نوروز 94 از نظر شما ؟
    کانال ما در آپارات

    صفحه ما در فیسبوک

    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 1,247
  • بازدید سال : 46,917
  • بازدید کلی : 821,813
  • در حال پخش ...




    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/Dar-Hashiyeh.jpg

    کدهای آوای انتظار