loading...
طنز مووی | دانلود بهترین فیلم های طنز
گلوری سافت

آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم شجاعی بازدید : 182 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

الکی مثلا های طنز و خنده دار | 1

 

 

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است .
.
بعداز خواندن الکی بحندند

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

نع
.
.
.
.
.
الکى مثلا من پوأم غذا نميخورم..

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

معلم کلاس چهارم من خاله ام بود. وقتی ازم درس میپرسید حتی اگه درستم جواب میدادم منو میزد. در صورتی که به بچه های دیگه حتی اخم هم نمیکرد. وقتی هم بهش میگفتم چرا میزنی خو? میگفت تا بچه های دیگه فکر نکنن بین تو واونا فرق میذارم.
خو خاله جون آخه من قربونت برم الکی منو بزنی که نمیخوای فرق بزاری?
خاله اس من دارم?????

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم….
چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد….
الکی مثلا من زن زندگیم…
.
.
.
.
الکی مصلن من لالم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

من میگم عششششششششششقم؟؟؟
.
.
شماها بگین جووووونم
الکی مثلن
.
بذارید حال کنم خدایی
عروسیتون جبران میکنم
.
.
عشقمممممممممممم؟؟؟؟؟؟
بگید دیگه :-((((

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟
سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه میگه:
الکی مثلا ما فقیریم…

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ولم کنید دیگه اه من کادوی ولنتاین نمی خام
.
.
.

.
.
.
الکی مثلا شما بگید نه نه بگیر بگیر دیگه ما واست خریدیم !!!! دیگه پس نزن دستمونو الکی مثلا باشه ,,, جبران میکنم :‏|‏

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

صبح مامانم میگه پاشو صبحونه بخور ، بلند که شدم برم بخورم
.
.
.
.
.
میگه الکی مثلا من صبحونه درست کردم
این چه وضعیه آخه!!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

لایک میکنید یا با پورشه از روتون رد شم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم بچه پولدارم
:)))

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

الکی مثلا و کوووووووفت
بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه
الکی مثلا من خیلی متفاوتم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

نمی بخشمت نامرد آشغال....!!!!!
فقط آرزو کن دستم بهت نرسه....هم تو رو می کشم هم اونو
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من شکست عشقی خوردم @-@

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

هِعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خسته ام و با حفظ سمت شکست عشقی هم خوردم الکی مثلا،شمام مثلا بهم دلداری بدین ایشالله جبران میکنم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!!!
وایسا این سقف لعنتی رو ببندم
.
.
.
.
الکی مثلن منم پورشه دارم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بياين الان چندلحظه سکوت و هم دردی کنيم
.
.
.
بخاطرکسايي که رفتن پالتوخزدارخريدن
بخاطرکسايي که چکمه تازيره زانوخريدن
بخاطرکسايي که چترکلاه وشال خريدن
ولي نميتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
«الکی مثلن من تابستونم!!،»

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل
.
.
الکی مثلا من خیلی گرگم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن . چقد قربون صدقم میرفتن!
.
.
شمام بگید آره یادش بخیر
الکی مثلن من خیلی محبوب بودم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دوست دخترمو با یه پسره تو کافی شاپ دیدم...
رفتم سر میزشون ...







برگشته بهم میگه: الکی مثلا من دارم بهت خیانت میکنم |:

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دوستان گرامی مدتیه که باز جوک هایی رایج شده
که همه چی رو به شوخی میگیرن و اخرش مینویسن
الکی مثلا فلان....
این عادت زشت ماست که همه چی رو به شوخی و مسخره میگیریم
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی حالیمه:!!!!!!

 

 

 

گردآوردی : طنز مووی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت طنز مووی با هدف جمع آوری بهترین و جدیدترین مطالب طنز و سرگرمی برای شما عزیزان از تاریخ 4/بهمن/1393 شروع به کار کرده است . با آرزوی موفقیت هم برای ما و هم برای شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زیباترین و بهترین سریال نوروز 94 از نظر شما ؟
    کانال ما در آپارات

    صفحه ما در فیسبوک

    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 1,361
  • بازدید سال : 47,031
  • بازدید کلی : 821,927
  • در حال پخش ...




    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/Dar-Hashiyeh.jpg

    کدهای آوای انتظار