loading...
طنز مووی | دانلود بهترین فیلم های طنز
گلوری سافت

آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم شجاعی بازدید : 255 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

پ ن پ های طنز و خنده دار | 2

 

رفتم‏‏ ‏دانشگاه‏...‏ ‏دم‏ ‏در‏ ‏ازم‏ ‏میپرسن‏ ‏شما‏ ‏دانشجوی‏ ‏این‏ ‏دانشگاهی؟
‏ ‏پ‏ ‏نه‏ ‏پ‏ ‏دانشجوی‏ ‏آکسفوردم‏ ‏اومدم‏ ‏اینجا‏ ‏تفسیر‏ ‏قران‏ ‏بگذرونم‏ !!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه ؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

رفتم دستتشویی هی دارم در میزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟
پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخرین مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک صادراته، جا نمونی! طرف اومد بیرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدین از این چرت و پرتا بگین
(کمیته مبارزه با پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سیار مستقر در توالت عمومی)

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم … !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


دست زدم
به لوله بخاری گفتم این که سرده !!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


    داره مثل اسب دروغ میگه ، منم خندم گرفته برگشته میگه داری به من میخندی ؟
    گفتم پـَ نه پـَ کارم از گریه گذشته ، به آن میخندم !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

پلیس می خواد ماشینو ببره پارکینگ به افسره می گم آقا تورو خدا نبر میگه ماشینو ؟؟؟؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ گیتار شماعی زاده رو...
دیدم افسره عصبانی شد یه نگاه کرد به راننده جرثقیل گفت ببرش...گفتم غلط کردم جناب میخوای ماشینو ببری پارکینگ؟
گفت پَـــ نَ پـَـــ میخوایم بلندش کنیم زیرشو جارو کنیم.

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده ...... گفت : می خوای بری جایی؟ ... گفتم : بله پدر عزیزم
(ستاد مبارزه با پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح)

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

رفتم به كنار دلبرم باشادى * گفتا كه چه خوب ياد من افتادى * گفتم صنما تو عشق را استادى * گفتا په نه په تو ياد من ميدادى

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به مامانم می گم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام، هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان... میگه: یعنی زن می خوای پدرسوخته؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

روز مادر یه گل رز خریدم داشتم میرفتم خونه! دوستم منو دیده میگه: بــه بــه گل خریدی!! گلِـه رزِ !؟؟
میگم پــ نـــ پــ گل خداداد عزیزی به استرالیا توی مقدماتی جام جهانی 1998ههه!میخوای صحنه آهسته اش رو نشونت بدم!؟!؟ !!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

    استاد بهم داده ۴ ! رفتم پیشش میگم استاد میشه چند لحظه وقتتون بگیرم ؟
    میگه نمره میخوای ؟؟؟ گفتم پ ن پ واسه امر خیر مزاحم شدم ، مارو به غلامی بپذیر !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


جلسه ی آخر کلاس بود ، بچه ها داشتن از استاد در مورد امتحان می پرسیدن که قراره چطوری سوال بده ! یکی پرسید : استاد جا خالی هم میدین ؟
استاد هم گفت : پ ن پ وامیستم بهم تیراندازی کنید !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


رفتم بقالی میگم پودر ماشینی دارید ؟ میگه برای ماشین لباسشویی ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برای ماشین سواری ، بریزم تو باکش هوارو کثیف نکنه !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


یارو خودشو دار زده ، رفیقم میگه به خاطر مشکلات زندگی اینکارو کرده ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواسته نیروی کشش طناب رو اندازه گیری کنه !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir


دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم ، صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه تا واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

زنگ زدم ۱۱۰، یارو پرسید اتفاقی‌ افتاده؟
گفتم: پـَـــ نَ پـَـــ شما زنگ نزدید نگران شدم، گفتم حتما اونجا اتفاقی‌ افتاده!!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

کامپيوترم يه ويروس وحشي گرفته بود رفتم کلي پول آنتي ويروس اورجينال دادم بعد سه ساعت اسکن ويروسه رو پيدا کرده پيغام داده: آيا مطمئن هستيد که مي خواهيد اين ويروس را حذف کنيد؟
پـــ نه پـــ مي خوام ازش نگهداري کنم بزرگ بشه عصاي دستم بشه!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم ، بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه !

 

 

 

گردآوردی : طنز مووی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت طنز مووی با هدف جمع آوری بهترین و جدیدترین مطالب طنز و سرگرمی برای شما عزیزان از تاریخ 4/بهمن/1393 شروع به کار کرده است . با آرزوی موفقیت هم برای ما و هم برای شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زیباترین و بهترین سریال نوروز 94 از نظر شما ؟
    کانال ما در آپارات

    صفحه ما در فیسبوک

    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,431
  • بازدید ماه : 1,431
  • بازدید سال : 47,101
  • بازدید کلی : 821,997
  • در حال پخش ...




    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/Dar-Hashiyeh.jpg

    کدهای آوای انتظار