loading...
طنز مووی | دانلود بهترین فیلم های طنز
گلوری سافت

آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم شجاعی بازدید : 176 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

فک و فامیله داریم های طنز و خنده دار | 2

 

 

خـــداااااااا ، منو بکش راحتم کن .
دیشب بابام از دستشویی اومده بیرون ، میگه : بـــــــــو ، سرده ، کاپشنم کــــو ؟؟ فک و فامیله داریم!!!؟؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

 رفتیم خونه فک و فامیل میگه پدر بزرگ خوبن ؟
می گم تقریبا ۵۰ روز که فوت کردن !!
میگه اا حتما اگهی فوتشون رو دیدم یادم نیست
این اسمش فک و فامیله ما داریم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟! فک و فامیله داریم ؟!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونه رو بدیم درست کنن
یاروو تلفن زده به پریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ می خوره یا نه
تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه : این آقاهه شماره مارو از کجا داشت
فک و فامیله داریم ما ؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

یکی از علایق و سرگرمی های بابای من وقتی بچه بودم و دبستان می رفتم این بود که ورمیداشت تو پاک کن من ، نوک اتد (نوک مدادی) فرو می کرد بعد وقتی من میخواستم دفترمو پاک کنم ، دفترم خط خطی میشد منم حرص میخوردم که چرا من میخوام دفترمو پاک کنم باز خط خطی میشه؟؟؟
بابام قـــــــــــش می کرد از خنده!!!!! من (قیافه یه پسر بچه مو بور تپل دماغ آویزون رو تصور کنین): :| :| :| :| :((((((
بابای کودک آزاااااااااااااره من داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

همیشه احوال رفیقتو هر ۳۹روز ،حتما یکبار بپرس که اگه مرده بود به چهلمش برسی!
اس ام اس های مامانم به من !!
اینو بهش میگن فک فامیل ؟!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

عمم جوراب مشكي پوشيده جورابش رنگ پس داده فكر ميكنه كبود شده ، ميگه دست نزنيد پام درد ميكنه !
رفته دكتر،دكتره دست زده ديده رنگه .
عمه متوهمي داريم...

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به مامان جونم می گم : شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکه؟
میگه : والا مکه که در نمیره!!
فک وفامیل داریم ما

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟
گفت نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !
من :|
بابام :D

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام
تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سفره پهن شو !!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دیشب رفتیم خونه خالم یه پسر داره اندازه ماکارونی ۴ سالشه اومده میگه : این علامت حاکمه بزرگ میتی کومانه
خواستم خر کیف شه احترام گذاشتم
برگشته میگه : تو نمی خوات احترام بزاری (زومبه)
آخه این فک فامیله داریم؟!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

عمم جوراب مشكي پوشيده جورابش رنگ پس داده فكر ميكنه كبود شده ، ميگه دست نزنيد پام درد ميكنه !
رفته دكتر،دكتره دست زده ديده رنگه .
عمه متوهمي داريم...

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

عمم رفته دستشويي معلوم نيست اون تو چيكار كرده اومده بيرون ميگه كليه ام افتاد تو دستشويي هرچي ما ميگيم امكان نداره قبول نميكنه ، آخر رفت سونوگرافي تا خيالش راحت شد كليه اش سر جاشه ! عمه متوهمي داريم...

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بابام میگه یه خودکار از تو کیفت در بیار دستمو کردم تو کیفم دارم دنبال خودکار میگردم میزنه پس کلم میگه زود باش مگه قرعه کشی یه هی دست میندازی توش می چرخونی ! ؟؟؟ فک وفامیله داریم !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

یکی از فامیلامون از شهرستان اومده بودن خونه ما نزدیکه دو هفته پیشمون موندن
مامانم بلاخره خسته شد یه روز ظهر خیلی جدی بهشون گفت :
روزه آخری که می خواستین برین می خوام گوشت در بیارم از فریزر آبگوشت درست میکنم
راستی کــی میرین؟
یه همچین فامیلی داریم ما !!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

داداشم دو ساعت نشسته جلو تلویزیون خاموش میگم چرا روشن نمی کنی؟
میگه بابا گفته هیچ سودی که ندارید یه یارانه تمام فایدتونه اونم بخوام خرج خودتون کنم؟؟؟
داداشم حداقل فوق لیسانس داره فکرکنم من که دانشجو هستم نون خوردن هم برام بزودی ممنوع شه!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

پسر داییم هنوز پوشک پاشه تازه حرف زدن یاد گرفته
بهش میگم ای جانم پوشک داری خوشمل پسمر؟
میگه پ نه پ دستشویی فرنگی پام کردم،اگه کار داری بهت قرض بدم
تا غروبش نگاش نکردم می ترسیدم بهم تیکه بندازه
یعنی پیشرفت نسل جدید دهن منو آزاد راه کاملا آسفالت کرده !!!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

به مامانم میگم میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ، واسه اینه که پامو بزاریم روش حالشو ببریم !
میگه پس اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن نیس برای خوردن تو صورتته …

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم،میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه !

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

چند روز پیش دلم درد میکرد به مامانم گفتم دلم درد میکنه میخوام برم دکتر ! مامان بزرگم که اونجا بود گفت : نمیخواد بری دکتر ! نوشابه بخور ! ما قدیما وقتی بز و گوسفندامون معدشون بهم میریخت بهشون نوشابه می دادیم !!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

با دخترعمم رفتيم خريد رفتيم لوازم آرايشي ديگه به فروشنده نميگه رژ نارنجي ميخوام، ميگه وقتي پفك ميخوريم لبمون چه رنگي ميشه؟ يه رژ اون رنگي ميخوام!  اينم فك و فاميله ما داريم؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دوستم ميخواست خونمون رفتم به مامانم گفتم:مامان ميشه غذا درست کني!!
ميگه: چون دوست ميخواد بياد
ميگم:اره ديگه؟؟
بعد 2ساعت جرو بحث فهميدم چون ناخوناشو فرنچ کرده نميتونه آخرم خودم تخم مرغ گذاشتم!!! فک فاميله داريم؟؟؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

تو راه مهمونی خالم اینا بودیم داشتم تو بطری اب می خوردم.
دیدین چه حالی میده از سرعت گیری که کنده شده دو تا چرختو رد میکنی؟
خلاصه بابام سرعت گیر دید گوشش کنده شده بود. اقا این بابای ما یه ویراژی داد هر چی آب خورده بودیم اومد بالا! فک فامیله داریم؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

دخترخالم ۵سالشه اومده گوشیشو گذاشته رو تاقچه برگشته میگه : مامان یه وقت مسیجامو نخونیا !!!
اونوخت من تا ۱۰سالگی فک میکردم گوزنا شوهر آهوها هستن …

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

از امتحان برمیگردیم ، بابا مامانمون میپرسن چطور بود ؟ میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن لاف نزن راستشو بگو !
بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم ؛ میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو !
ما باید به کدوم سازشون برقصیم ؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

تو جاده شمال تو این سرازیری های پیچ در پیچ مامانم میگه مگه شمال تو نقشه بالا نیست ؟ میگم چرا ؟!
میگه پس چرا ما همش سرازی میریم ؟؟؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بابام یه مرغ مینا خریده نره ، بهش میگه : مرغ سینا …

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

برادرزادم اومده خونمون مهمونی بهش میگم میگو گرفتم سرخ کنم بخوریم اگه باز سیر نشدی یه پیتزایی خوب میشناسم می برمت اونجا …
برگشته میگه عمو خیلی گدایی ! چرا برام فلافل نمی گیری ؟

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بابا بزرگم هشتاد سالشه همیشه اصرار میکنه که بزارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید ؟ میخوام برم نون و روزنامه و اینا بگیرم …
یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش ! رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده ، پنج تا دختر دارم پنج تا پسر اونوقت تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم …
تا یه مدت هرکس منو تو محل میدید نصیحتم می کرد !!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

داداشم همش 6 سالشه. اقا این صبح تا شب میشینه تو تلوزیون کارتون مبیبینه! بابام شب اومده میگم بابا این از صبح داره میبینه. بابام هم خسته حال نداره. میشینه میگه به چه کارتون قشنگی و خودشم یبینه. بابا ما هم آدمیم نوبت نداریم؟ فک فامیله داریم؟

 

 

 

گردآوردی : طنز مووی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت طنز مووی با هدف جمع آوری بهترین و جدیدترین مطالب طنز و سرگرمی برای شما عزیزان از تاریخ 4/بهمن/1393 شروع به کار کرده است . با آرزوی موفقیت هم برای ما و هم برای شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زیباترین و بهترین سریال نوروز 94 از نظر شما ؟
    کانال ما در آپارات

    صفحه ما در فیسبوک

    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 46,198
  • بازدید کلی : 821,094
  • در حال پخش ...




    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/Dar-Hashiyeh.jpg

    کدهای آوای انتظار