loading...
طنز مووی | دانلود بهترین فیلم های طنز
گلوری سافت

آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم شجاعی بازدید : 278 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

الکی مثلا های طنز و خنده دار | 2

 

اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین

سه روزه مامانم غذا درست نکرده
هرچی میگم گشنمه میگه
الکی مثلا ما فقیریم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ایران در جام ملتها قهرمان شد
.
.
.
..
..
.
.
.
.
الکی مثلا دوپینگ عبدالرحمان قبول شد و ما رفتیم تو فینال استرالیا را بردیم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

خدایا چقدر من خنگ و نفهمم؟!!
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلاً من دخترم:)
(شوخی بود زیاد جدی نگیرید)

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

مردم چه پرررو شدنااااااا....




امروز تو تاکسی دختره یهو دستمو گرفت


برگشته میگه: الکی مثلا ما زن و شوهریم!!!!!!!

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

بچه که بودیم 4پایه میذاشتیم زیر پامون و با لذت می‌گفتیم:
اَاَاَاَ... ینی میشه یه روز قدم انقد شه؟!؟...
الان 6متر از اون قد بچگیم بلند ترم...
ولی نمیدونم چرا دیگع مثل قدیما برام شور و شوق نداره...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من قد بلندم:|

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ای بابا چرا...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای بابا چرا من هرپستی میذارم تایید میشه؟
.
.
.
.
.

الکی مثلا من خیلی معروفم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ما یبار«الکی مثلن»اومدیم ادای بچه منفیا رو دربیاریم،نقشه کشیدیم از مدرسه فرار کنیم!!نقشه مونم مو لای درزش نمیرفت،ینی میشد باهاش از زندان گوآنتاناما هم فرار کرد!!(میخواستیم نقشه مدرسه رو روی بدن مری خالکوبی کنیم ولی نشد،ماهم نقشه رو روی کاغذ کشیدیم پشتش چسبوندیم!!بعدم از در مدرسه خیلی عادی بیرون رفتیم!!)
خلاصه کلی حال داد..فرداشم بدون ترس رفتیم مدرسه یهو دیدیم از دفتر پیجمون میکنن!!نگو از دروبینا دیدن رفتنمونو..اولش تقاضای ویدیو چک دادیم بعد دیدیم نه همه چیز برضد ماست،گفتیم «الکی مثلن»فرار کردیم..مدیرمونم خیلی منطقی با موضوع برخورد کرد گفت چون شما«الکی مثلن»فرار کردین منم«الکی مثلن»سه روز اخراجتون میکنم..«الکی مثلن»هم سه نمره از انضباطتون کم میشه..!!
ما:0_0
مدیر:^_^

*(«الکی مثلن»خر است)*:((((((((

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

ساعت مورد علاقه من اینه
00:00:00
یعنی دوازده شب. ۶ تا صفر توشه لامصب ادمو یاد اس دق لال میندازه از بس سوراخ باره
.
.
.
.
الکی مثلا پرسپولیس اصن سوراخ نیست

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

عاغا دیروز با بچه های دانشگاه رفتیم کوه

یکی از دوستام که جلوتر از من داشت میرفت ،پاش سر خورد ، اومد پایین خورد به من

منم افتادم ، ی خرده غل (قل) خوردیم ، تا ی جا گیر کردیم ،

بدنمون که کاملا خراشیده و خونی مالی شد ، ولی خدا رو شکر کاری نشدیم ...

خدایی خیلی شانس آوردیم ...

.

.

.

.

.

الکی دیگه ، مثلا من دانشگاه قبول شدم...

و با دوستای دانشگامم میرم کوه و شانس میارم ... ، خخخخخخخخ

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

انقدبدم میاد از این پستای محمد موحدی . الکی مثلأ من چند روزه معده ام کار نمیکنه


من بعد هر کی پست الکی مثلأ بذاره خونش پای خودشه . . . الکی مثلأ من آدم چاقوکشی ام.

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

خانم دست از سرم بردار دیگه شمارتو نمیخوام بس کن خو (من تو خیابون)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن تیکه م
لایک کن بگو ماشاللللللللللاااااااا

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

 

خاک توگورم با این خواستگارم...
از فروردین امسال مثل چی واسم خواستگار میاد اما تیر غیب بخورن هیچ کدومشون به دلم نمیشینه...
الکی مثلا من خیلی خوشگل ومشکل پسندم...
ولی دور از شوخی سال92واسه من سال خواستگارهای در پیت بود.دعا میکنم همه جوونای همسن وسالام درست انتخاب کنن؛خصصوصا بچه های ماه وناناس ده60

 

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

سلام به سوال ازتون دارم .
من یه فرشته ی اسمونیم .
اینجا عاشق یه ادم شدم که کم از فرشته نداره ولی
اون فرشته هارو قبول نداره .
میشه بگید چطور میشه ادم شد؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من عاشق شدم

اس امم اس های خنده دار تبریک عید نوروز 1394 - www.tanzmovie.ir

 

اگه گفتی بهترین تیم دنیا چیه؟خو معلومه که استقلاله .جونم توش خلاصه میشه

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.الکی مثلا استقلال تیمه خوبیه منم استقلالیم

 

 

گردآوردی : طنز مووی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت طنز مووی با هدف جمع آوری بهترین و جدیدترین مطالب طنز و سرگرمی برای شما عزیزان از تاریخ 4/بهمن/1393 شروع به کار کرده است . با آرزوی موفقیت هم برای ما و هم برای شما ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زیباترین و بهترین سریال نوروز 94 از نظر شما ؟
    کانال ما در آپارات

    صفحه ما در فیسبوک

    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 1,389
  • بازدید سال : 47,059
  • بازدید کلی : 821,955
  • در حال پخش ...




    http://up.tanzmovie.ir/up/tanzmovie/Pictures2/Dar-Hashiyeh.jpg

    کدهای آوای انتظار